Uvědomujeme si, že správně napsané texty pro web jsou prakticky nejdůležitější součástí www stránek. Proto u nás patří copywriting ke komplexním službám tvorby webu. Správně napsaný SEO text dokáže na web přivést spoustu návštěvníků. Cílenost textů zajistí, že k vám přijdou ti, co vás opravdu hledají. Jejich atraktivita zase zařídí, že si web návštěvníci přečtou. Naše texty tedy vyhovují požadavkům vyhledávačů, a tak vám náš copywriting umožní dostat se na lepší pozice. Texty pro web vytvoříme na základě zběžných informací o činnosti klienta nebo již nevyhovujících textů.

Základní SEO musí ale splňovat i další kritéria než jen správně napsané texty pro web, a proto se nás nebojte kontaktovat, pomůžeme vám.

Styly textů

Stejně jako design, i texty pro web jsou nezbytné přizpůsobit cílové skupině. Pro náš copywriting není problém seriózní styl, přátelský text, strohý popis, ani barvité líčení čehokoli. Dokážeme se vcítit do jakéhokoli návštěvníka a přizpůsobit text tak, aby pro něj byl atraktivní. Text www stránek není román na pokračování, a proto vám jej sepíšeme tak, aby byl co nejvýstižnější, obsahoval vše co má a svou strukturou lákal k přečtení.

Aktualizované texty pro web

Pokud chcete mít stránky dynamické a přejete si, aby se návštěvníci vraceli, nedopusťte, aby texty na webu zůstaly statické. Náš copywriting zahrnuje i službu udržování obsahu, a to přidáváním aktualit, přizpůsobováním aktuální sezóně nebo prodejním akcím.

Podklady od klienta

Pokud se rozhodnete využít náš copywriting, budeme rádi, když nám poskytnete požadavky na texty pro web. Vítáme například stručnou charakteristiku stylu, který se od nás žádá, a nezbytné jsou pro nás faktické údaje, které je třeba do textu zahrnout, popř. klíčová slova. V případě, že klient nemá žádné materiály k dispozici, budeme pracovat na základě vlastních zdrojů.

Cena za texty pro web

Naše cena za texty pro web není jednotná. Nechceme si účtovat hromadu peněz za něco, co máme hotové za pár minut. Z toho důvodu je cena složena z poloviny z časové sazby a z druhé poloviny z celkového počtu znaků. (více)

Copywriting

Každý se pro copywriting prostě nenarodil. Víme, že je vás spousta, co bezradně bloudíte prsty po klávesnici i při psaní nejjednoduššího textu.

Naštěstí jsme tady my, pro něž je zábava psát výstižné, barvité a originální texty. Copywriting tedy bez obav můžete nechat na nás.

Vhoďte svou rukavici do našeho ringu a zkuste, jestli náš text upoutá vašeho čtenáře. Náš copywriting dokáže přeskočit každou nastavenou laťku a rádi přesvědčíme i vás!

Cena za normostranu

Nechceme nikoho oškubat, a tak je cena za normostranu dána náročností. Nehrajeme na jednotnou cenu za copywriting – texty, které jsou pro nás máček, vám napíšeme levněji než ty, které nás stojí více času. Protože chceme být vždy fér, je cena složena z poloviny z časové sazby a z druhé poloviny z celkového počtu znaků. Cena je dána vždy před započetím práce. (více)

Styl textu

Každý copywriter má svůj styl, ale vždy je nezbytné přizpůsobit se cílové skupině. Při psaní textu pro nás není problém seriózní styl, přátelský text, fejeton, strohý popis, ani barvité líčení čehokoli. S radostí píšeme texty pro děti, klub důchodců, teenagery i kutily. Zkrátka každá cílová skupina chce své a my dokážeme na vaši stranu získat kohokoli.

Dodací lhůty

Psaní textu nějaký čas bezesporu zabere, ale vždy pracujeme jen na takovém počtu zakázek, abychom mohli zaručit co nejkratší dodací lhůty. Zároveň však neodvádíme polovičatou práci a nešijeme texty horkou jehlou.

Podklady pro copywriting

Pokud se rozhodnete využít náš copywriting, budeme rádi, když nám poskytnete některé konkrétnější požadavky na text. Vždy oceníme, když má klient vyhraněné představy o textu, který budeme psát. Vítáme například stručnou charakteristiku stylu, který se od nás žádá, a nezbytné jsou pro nás faktické údaje, které je třeba do textu zahrnout. V případě, že klient nemá žádné materiály k dispozici, není pro nás problém pracovat na základě vlastních zdrojů.

Postup psaní textu

Po upřesnění požadavků klienta začínáme bezodkladně psát texty. Abychom při copywritingu zabránili několikanásobnému přepisování textu a abychom vyloučili případné stylové nesrovnalosti, posíláme jakýsi vzorek k odsouhlasení. Pokud je vše v pořádku a v případě, že je zakázka rozsáhlejší, posíláme texty po částech k předběžné pochvale. Následuje odevzdání verze k drobným úpravám a nakonec finální text.

Výpočet ceny za normostranu

  • 330 Kč bez DPH / normostrana (1800 znaků) + 120 Kč bez DPH/ hodina práce

Ukázka ceny normostrany

  • normostranu průměrné náročnosti píšeme 2 hodiny
  • výpočet: 330 + 120 x 2 = 570 Kč bez DPH
  • výsledná cena za normostranu může tedy být 570 Kč (690 Kč s DPH)

Výhody

  • pokud není text komplikovaný, může být rozsáhlý, a přesto levný
  • pokud je text náročnější, nevadí nám, že na něm strávíme více času, a neodbydeme jej
  • odhad ceny za zadanou práci vám sdělíme vždy předem

Porovnání s konkurencí

  • nikdo z konkurence nezapočítává do ceny časovou náročnost, pouze cenu za normostranu, jsou tedy motivováni napsat text co nejrychleji, což se může projevit na kvalitě
  • cena za normostranu u konkurence je 800 až 2000 Kč
  • nabízíme tedy nízkou cenu za dobře odvedenou práci